vrijdag 26 januari 2018

ZARZA

Welkom iedereen
is het motto van Zarza.

Een heel rustig mooi en niet te vergeten gastronomisch restaurant.
Als je houd van mooi gedresseerde gerechtjes met een dito prijskaartje is dit jou Place to be al moeten we toegeven dat niet elk gerechtje in ons 5 gangen menu voldeed aan de verwachtingen jammer genoeg.


·      Zwaardvis, limoen, zeekool & oesterblad
·      Coquilles, aardpeer, hazelnoot, rucola cress
·      Gebakken ganzenlever, bloedworst & rode kool (*)
·      Griet, spitskool, schorseneren, oude balsamico (**)
·      Fazant, witloof, boschampignons, fin champagne saus
·      Kaasbordje volgens marktaanbod (*)
·      Mandarijn, chocolade, pepernoot
De combo van ganzenlever en bloedworst vond ik persoonlijk geen winner, de ganzenlever was ook gebakken en ik eet het liefst graag gewoon koud op een toastje maar gewoontes zijn gewoontes zeker J
De zwaardvis was dan weer wel super!
Voor degene die nog nooit oesterblad gegeten hebben zeker proberen het proeft inderdaad ook echt naar oesters!
Als kazen fanaat raad ik het kaasbordje dan ook aan natuurlijk, maar ik heb ook geproefd van het dessertje en het was heel lekker en fris, de mandarijn was verwerkt in een sorbet maar ik blijf een kazen fanaat sorry girls. ( and boys ;) )

Hieronder nog enkele leuke foto’s van onze gezellige avond in Zarza!

















Veel liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten